Stillingen innebærer aktivt og strategisk salgsarbeid kombinert med prosjektledelse, herunder planlegging, koordinering og gjennomføring av prosjekt. Du blir en viktig brikke for selskapets utvikling. Salg – Anbud – Prosjekt – Koordinering – Dokumentasjon |
Arbeidsoppgaver
- Planlegging, oppfølging og rapporter for Salg og Prosjekt
- Kontorsted fast 100% ved hovedkontor Sørestrandveien 33, N-6220 Straumgjerde. Noe reiseaktivitet må påregnes. Som kundebesøk, befaringer, messer inn og utland.
- Fordeling av arbeidsoppgaver. Koordinering av prosjektsalg. Rørjobber og konstruksjoner
- Handtering av reklamasjonssaker og support.
- Ha det operative ansvaret for prosjektet, samt planlegge/vurdere bemanningsbehov i prosjektets ulike stadier
- Være behjelpelig med bestilling/fremskaffelse av materiell og utstyr.
- Sikre at prosjektet gjennomføres i henhold til planlagt standard og timeforbruk.
- Lage til dokumentasjon.
- Rapportere til Daglig leder. Nærmeste overordnet vil være Daglig leder.
- Koordinere med byggeplassens leder med ansvar for alle faser, herunder overlevering og oppfølging av kunden.
- Kremmerånd, og evnen til å motivere og lede personell.
- Opplæring av personell på avdelingen.
- Deltakelse i anbudsteam må også regnes med.
- Bidra til å effektivisere arbeidet for personell, bruk av anlegg, maskiner og prosesser
- Sikre, i samarbeid med produksjonssjef at nødvendig produksjonsunderlag foreligger før igangsettelse av arbeid (tegninger, prosedyrer, materialer etc.)
- Påse at gjeldende sikkerhets- og verneregler følges og at aktuelle krav og påbud overholdes. Delta i tiltak i forbindelse med helse, miljø og sikkerhet og bidra til et sunt og motiverende arbeidsmiljø. Registrere og rapportere avvik, endringer og tillegg. Holde fokus på kontinuerlig forbedringer.
- Utføre internkontroll av eget arbeid
- Rapportere avvik etter gjeldene prosedyrer. Tidsavvik og avvik mellom tilgjengelige og nødvendige/best mulige ressurser rapporteres tidligst mulig
- Registrere timer og materialbruk i henhold til gjeldende prosedyrer.
Personlige egenskaper
- Positiv holdning, fleksibel, strukturert og godt humør
- Gode samarbeidsevner
- Trives med arbeid i høyt tempo
- Evne til å jobbe selvstendig
Vi legger stor vekt på nøyaktighet, samarbeidsevne og vilje til å yte ekstra innsats når det trengs.
Vi tilbyr
- En spennende og utfordrende mulighet i et internasjonalt selskap i utvikling
- Være med å utvikle fremtidsrettede løsninger
- Konkurransedyktige betingelser og gode personalordninger.
- Et hyggelig, kompetent og uformelt arbeidsmiljø i en spennende bedrift i rivende utvikling
Arbeidssted: Straumgjerde i Sykkylven kommune.
Kortfattet søknad og CV sendes stilling@aquaservice.no (søknaden merkes «Selger med prosjektansvar» i emnefeltet)